MSME, Startup တွေအတွက် website ဘာကြောင့်လိုအပ်တာလဲ


 

MSME, Startup တွေအတွက် website ဘာကြောင့်လိုအပ်တာလဲ

ကြိုဆိုရေးနေရာဖြစ်ပါတယ်။

ဝဘ်ဆိုဒ်က လုပ်ငန်းတစ်ခုလုံးရဲ့ တံခါးပေါက်နှင့် ကြိုဆိုရေးနေရာဖြစ်ပါတယ်။ စားသုံးသူကို အသိပညာပေးသလို သူတို့ရဲ့ စိတ်ခံစားချက်ကိုလည်း လှုံ့ဆော်ပေးရမှာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါက စားသုံးသူအပေါ် ပထမဆုံးသော ထိတွေ့မှု ဖြစ်ပြီး  စားသုံးသူက ဆက်လက်ရှေ့ဆက်မှု ရှိ/မရှိကို သေချာစွာ ဆုံးဖြတ်နိုင်မယ့်နေရာဖြစ်ပါတယ်။

ကိုယ့်လုပ်ငန်း အမှန်တကယ်တည်ရှိကြောင်းပြသပေးပါတယ်။

လုပ်ငန်းငယ်တစ်ခုဟာ ယနေ့ခေတ် ဒီဂျစ်တယ်ကမ္ဘာမှာ စီးပွားရေးကို မောင်းနှင်ရန်အတွက် ဝဘ်ဆိုဒ်တစ်ခု လိုအပ်ပြီး ဝဘ်ဆိုဒ်မရှိလျှင် စားသုံးသူများက သင် သို့မဟုတ် သင့်လုပ်ငန်းရဲ့ကမ်းလှမ်းချက်များကို ဘာမှ လေ့လာနိုင်မှာ မဟုတ်တာကြောင့် အလားအလာရှိတဲ့ ဖောက်သည်အများစုကိုစွန့်လွှတ်လိုက်ရ နိုင်ခြေ ရှိပါတယ်။ ဘာမှမဟုတ်ဘူးဆိုတာတောင် ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုရှိနေခြင်းက ဖောက်သည်တွေကို ကိုယ့်လုပ်ငန်း အမှန်တကယ်တည်ရှိကြောင်း ပြသနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

လုပ်ငန်းတည်ရှိကြောင်း မှန်ကန်တယ်ဆို အလားအလာရှိတဲ့ ဖောက်သည်များကိုဆွဲဆောင်နိုင်ပါတယ်။

လုပ်ငန်းငယ်တစ်ခုမှာ သူတို့သည် မည်သူဖြစ်ကြောင်းနှင့် ဘာကြောင့် ဖောက်သည်တွေက ကိုယ့်တို့ရဲ့ ထုတ်ကုန်များကို ဝယ်ယူသင့်တယ် သို့မဟုတ် ကိုယ့်တို့ရဲ့ဝန်ဆောင်မှုများကို အသုံးပြုသင့်သည်ကို တိတိကျကျ ကိုယ်စားပြုတဲ့ ပလပ်ဖောင်းတစ်ခုရှိရန် လိုအပ်ပါတယ်။ ဖြစ်နိုင်ချေရှိတဲ့ ဖောက်သည်များက ကုန်ပစ္စည်း သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုကို ရှာဖွေနေသောအခါမှာ၊ ကိုယ်က ၎င်းတို့အနေနဲ့ ဝဘ်ဆိုဒ်ကို ကလစ်နှိပ်ရန် ဆန္ဒရှိမှာပါ။ ကိုယ့်လုပ်ငန်းက ၎င်းတို့အတွက် မှန်ကန်သောရွေးချယ်မှုဟု ခံစားရစေနိုင်မယ့် ရှင်းလင်းပြီး လက်တွေ့ကျကျ လုပ်ဆောင်နိုင်တဲ့ ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုကို ဖောက်သည်တို့အား သင်မြင်စေချင်မှာဖြစ်ပါတယ်။ ဝဘ်ဆိုဒ်တစ်ခုသည် ဒစ်ဂျစ်တယ်ကမ္ဘာတွင် သင့်အမှတ်တံဆိပ်ကို ကိုယ်စားပြုပြီး၊ မရှိလျှင်တော့ ခိုင်မာသောအွန်လိုင်း  အမှတ်တံဆိပ် တည်ရှိမှုတစ်ခုရှိရန် ခက်ခဲသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။

လူတွေက ကိုယ့်လုပ်ငန်းကို Google မှာ ရှာတွေ့ဖို့လိုပါတယ်။

ယနေ့ခေတ် ဒစ်ဂျစ်တယ်လောကမှာ လူတွေက ၎င်းတို့အနီးမှာရှိ နေတဲ့ ထုတ်ကုန်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများအထိ သိလိုတဲ့ မေးခွန်းများအတွက် အဖြေများရရှိဖို့နဲ့ လက်တွေ့ကျကျ သိစေဖို့ ရှာဖွေရန် Google ကို လာကြည့်ကြပါတယ်။  စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများရဲ့ အွန်လိုင်းအောင်မြင်မှုအတွက် ရှာဖွေရေးအင်ဂျင်များက အရေးကြီးသောအခန်းကဏ္ဍမှ ပါဝင်ပါတယ်။ ဝဘ်ဆိုက်မရှိလျှင် ဖြစ်နိုင်ချေရှိတဲ့ ဖောက်သည်တွေက ၎င်းတို့ရဲ့ ရှာဖွေမှုများမှာ သင့်ကို ရှာမတွေ့နိုင်ပါဘူး။ သင့်လိပ်စာ၊ ဖုန်းနံပါတ်၊ ဆက်သွယ်ရန်၊ ထုတ်ကုန်/ဝန်ဆောင်မှုစာရင်း၊ ဈေးနှုန်းများ စသည်တို့ကို သိမ်းဆည်းရန်အတွက် ဗဟိုတည်နေရာကို ဖန်တီးခြင်းက သင့်လုပ်ငန်းကို အွန်လိုင်းမှာ ရှာဖွေရန် လူများအတွက် တံခါးဖွင့်ပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါက သင် ဝဘ်ဆိုက်ကို လိုအပ်နေတာဖြစ်ပါတယ်။

သင့်ကိုယ်ပိုင် Domain Name သည် ယုံကြည်စိတ်ချရမှု

ဝဘ်ဆိုဒ်တစ်ခုရှိခြင်းက သင့်လုပ်ငန်းကို ကြီးကြီး ငယ်ငယ် တပြေးညီ တရားဝင်စေပါတယ်။ တစ်စုံတစ်ယောက်က သင့်ရဲ့ ထုတ်ကုန် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုကို အွန်လိုင်းကနေ ရှာဖွေတဲ့အခါ၊ သင်ကအဆိုပါ ရှာဖွေမှုရလဒ်များတွင် ပေါ်လာစေချင်မှာပါ။ ထို့အပြင်၊ သင့်ကိုယ်ပိုင် ဒိုမိန်းအမည် (company.com) ရှိခြင်းက သင့်အီးမေးလ်လိပ်စာကို ထပ်ပြီးတရားဝင်မှု ပေးပါလိမ့်မယ် — အကယ်၍ သင်က လုပ်ငန်းအမည်ပါတဲ့ email ကို သုံးချင်းဖြင့် ဖောက်သည်ရဲ့ အလေးအနက်ထားမှုကို ရရှိပြီး ယုံကြည်မှုတိုးပွားစေပါလိမ့်မယ်။

ထို့အပြင် လုပ်ငန်းငယ်တိုင်းမှာ ဝဘ်ဆိုဒ်နှင့်အတူ ဆိုရှယ်မီဒီယာလည်း လိုအပ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တိုနဲ့အတူ အလုပ်လုပ်နေတဲ့ စွန့်ဦးတီထွင်သူများကို ၎င်းတို့ရဲ့ "core 4" ဆိုရှယ်မီဒီယာချန်နယ်များဖြစ်တဲ့ LinkedIn၊ Facebook၊ Twitter (X) နဲ့ Instagram တို့ကို တွဲသုံးဖို့ အကြံပေးချင်ပါတယ်။ သင့်အနေနဲ့ ဝဘ်ဆိုဒ်ကို ဖန်တီးပြီးတာနဲ့ သင့် domain ကို ဆိုရှယ်မီဒီယာမှာ မျှဝေခြင်းဖြင့် ၎င်းကို အပြန်အလှန်မြှင့်တင်နိုင်ပါလိမ့်မယ်။

Business Credibility တိုးပွားလာမယ်။

ဝဘ်ဆိုဒ်ရှိခြင်းသည် သင့်လုပ်ငန်း၏ ယုံကြည်စိတ်ချရမှုကို တိုးမြင့်စေပြီး ကျွန်တော်တို့ရဲ့ ဒစ်ဂျစ်တယ်ခေတ်မှာ၊ သင့်လုပ်ငန်းအတွက် ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုမရှိခြင်းက သံသယဖြစ်စရာအကြောင်းအရင်းဖြစ်ပြီး သင့်တွင် ပိုမိုတည်ငြိမ်တဲ့ ဒစ်ဂျစ်တယ် ပလက်ဖောင်းတစ်ခု တည်ရှိနေပါက ဖောက်သည်များက သင့်အား အွန်လိုင်းတွင် ရှာဖွေနိုင်မည်ဖြစ်ပြီး ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုရှိခြင်းသည် ယုံကြည်စိတ်ချရမှုကို ဆုံးဖြတ်ရန် စံနှုန်းများထဲမှ တစ်ခုဖြစ်လာ ပါတယ်။

သင်ရဲ့ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာတည်နေရာကို ချဲ့ထွင်ပေးပါတယ်။

ဝဘ်ဆိုဒ်များက ကိုယ်ပြုလုပ်နိုင်တဲ့အထဲက အကောင်းဆုံး ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှုများထဲမှ တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။ တစ်နေရာတည်းကနေ လုပ်ငန်းလည်ပတ်တဲ့အခါ၊ ကိုယ့်ရဲ့တည်ရှိမှုကို ကန့်သတ်ထားလေ့ရှိပါတယ်။ ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုဖြင့် သင်သည် အခြားနိုင်ငံများတွင် သို့မဟုတ် ကမ္ဘာ့တစ်ဖက်ခြမ်းရှိ လူများထံ ကိုယ့်ရဲ့ ထုတ်ကုန်အကြောင်း သတင်းစကား သက်ရောက်မှူရှိနိုင်ပါတယ်။ လာကြည့်ကြသူများထဲက အချို့က ဖောက်သည်များ၊ ရင်းနှီးမြှုပ်နှံသူများ သို့မဟုတ် ကုန်ကြမ်းပေးသွင်းသူများ၊ ကိုယ်စားလှယ်များ ဖြစ်လာနိုင်စရာရှိပါတယ်။ ဒါပေမယ့် သင့်မှာ ဝဘ်ဆိုဒ်မရှိရင် သူတို့ ဘယ်တော့မှ ရှာတွေ့မှာ မဟုတ်ဘူး။

ပေးဆောင်မည့် ဝန်ဆောင်မှုရဲ့ ရောင်ပြန်ဟပ်မှုတစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

လုပ်ငန်းငယ်တစ်ခုဟာ ၎င်းရဲ့ client base ကို ထိထိရောက်ရောက်ရောက်ရှိရန်နှင့် သူ့ရဲ့လက်ရှိနှင့် အလားအလာရှိသော ဖောက်သည်များကို အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ ဆက်သွယ်တုံ့ပြန်ပြီး ထိထိရောက်ရောက်တုံ့ပြန်နိုင်ရန် ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုကို အသုံးပြုသင့်ပါတယ်။ ထို့အပြင် ယနေ့ခေတ် စားသုံးသူများသည် အရောင်းအ၀ယ်ပြုလုပ်မည့် လုပ်ငန်းများကို ခွဲခြားသတ်မှတ်ရန်သာမက ထိုလုပ်ငန်းငယ်၏ ယုံကြည်စိတ်ချရမှု သို့မဟုတ် 'ခိုင်မာမှု' ကို တိုင်းတာရန် ဝဘ်ဆိုက်များကို အသုံးပြုကြပါတယ်။ မပြည့်မစုံဖြစ်နေတဲ့  သို့မဟုတ် 'ခေတ်နောက်ကျနေတဲ့' ဝဘ်ဆိုက်ကလည်း ယနေ့ခေတ်စားသုံးသူများအတွက် အသေးစိတ်အချက်အလတ်များကို ရှာဖွေရာမှာ ခက်ခဲတာကြောင့် ခေတ်မှီတဲ့ စနစ်နဲ့တည်ဆောက်ထားမှုရဲ့ အကျိုးသက်ရောက်မှုကို ရရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။

သင်ရဲ့ ဒစ်ဂျစ်တယ် Brochure

ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုရဲ့အခြေခံအချက်ကတော့ Brochure ကို အစားထိုးလိုက်မှာပါ။  သဘာဝအရတော့ သတင်းအချက်အလက် ဖြစ်ပြီး သင်မည်သူဖြစ်သည်၊ သင်ဘာကြောင့်ကွဲပြားနေသည်၊ နှင့် ပေးဆောင်သည့် ဝန်ဆောင်မှု သို့မဟုတ် ရောင်းချသောအရာကို ဖောက်သည်တို့အား မြင်လာစေဖို့ ဖြစ်ပါတယ်။။ အကြောင်းအရာများကို ဆန်းသစ်ပြီး ဆွဲဆောင်မှုရှိရှိ ထိန်းသိမ်းထားတဲ့အခါမှာ ဝဘ်ဆိုက်တစ်ခုသည် အသိုင်းအဝိုင်း၊ ချိတ်ဆက်မှုနှင့် ရေရှည်ဖောက်သည်တို့ကို တည်ဆောက်နိုင်ပါတယ်။ လူအများစုက မိုဘိုင်းလ်များမှတစ်ဆင့် ရှာဖွေနေတာ များလာတာကြောင့် ဝဘ်ဆိုဒ်များကို မိုဘိုင်းဖြင့် အကောင်းဆုံး မြင်လာနိုင်တဲ့ စနစ်ဖြစ်အောင် ပြုလုပ်ရထားရမှာဖြစ်ပါတယ်။

အခမဲ့ကြော်ငြာလည်းဖြစ်တယ်။

ပရော်ဖက်ရှင်နယ် ဝဘ်ဆိုဒ်တစ်ခုရှိခြင်းက သင်ရှာဖွေနေသူများက သင့်အားပြန်လည် ရှာဖွေနိုင်ပြီး ၎င်းတို့လိုအပ်တဲ့ အချက်အလက်များကို ရရှိနိုင်တယ်လို့ဆိုလိုပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ကိုယ့်ရဲ့ဝဘ်ဆိုဒ်ကို ကောင်းကောင်း optimize လုပ်ထားရင်၊  မသိတဲ့လူတွေအတွက် ရှာဖွေမှုရလဒ်တွေမှာ ကိုယ့်လုပ်ငန်း အမည် ပေါ်လာပါလိမ့်မယ်။ ဒါကြောင့် ဒါက ကြော်ငြာတစ်ခုလည်းဖြစ်ပါတယ်။

ဒါကြောင့် ဝန်ဆောင်မှုများနှင့် သင်ပေးလိုတဲ့ အချက်အလက်များများအကြောင်း ပြောဆိုသည့် စာမျက်နှာများကို ဖန်တီးပါ။ သို့မဟုတ် သင့်ထုတ်ကုန်များကို ဖော်ပြသည့် စာမျက်နှာများကို ထဲ့သွင်းပါ သို့မဟုတ် သင့်အောင်မြင်မှုများ၊ တီထွင်ဖန်တီးမှုများ၊ ဖောက်သည်ဟောင်းများ စသဖြင့်ထဲ့သွင်းနိုင်ပါတယ်။

ဒီဂျစ်တယ်ကမ္ဘာတွင် အရေးကြီးပါတယ်

ဖောက်သည်များက အခုဆို အိမ်မှ ဈေးဝယ်ခြင်းကို နှစ်သက်ကြလာပါတယ်။ ဝဘ်ဆိုက်တည်ရှိမှုမရှိဘဲ ရပ်တည်နေတဲ့ လုပ်ငန်းများအနေဖြင့် ဒီဖောက်သည်များကို လက်လွတ်ဆုံးရှုံးစေပါလိမ့်မယ်။ဆိုရှယ်မီဒီယာ သုံးပြီး အင်တာနက်ပေါ်မှာ ကြီးပြင်းလာသူများအနေနဲ့ကတော့ ဒါကို ခေတ်နောက်ကျတဲ့အရာ သို့မဟုတ် သူနှင့် မသက်ဆိုင်ဟု ယူဆနိုင်ပါလိမ့်မယ်။ တကယ်က မဟုတ်ပါဘူး သူတို့သုံးနေတဲ့ ဆိုရှယ်မီဒီယာတွေ အကုန်က ဝက်ဆိုဒ်ရှိနေကြပါတယ်။ တကယ်တော့ ယနေ့ခေတ်လုပ်ငန်းတိုင်းနဲ့မကင်းတဲ့ ဒီဂျစ်တယ်ကမ္ဘာမှာ ကိုယ့် လုပ်ငန်းအတွက် နေရာတစ်နေရာဖန်တီးဖို့ လိုကိုလိုအပ်နေမှာဖြစ်ပါတယ်။

Comments

Popular Posts